BMW 635 CSi Hans-Joachim Stuck DTM 1984

Hans-Joachim Stuck w 1984 regularnie startował BMW 635 CSi w Europejskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych (ETCC) w fabrycznym teamie BMW Motorsport/Team Schnitzer, gdzie zakończył sezon na 6. miejscu. W DTM wystartował w 5 z 15 wyścigów takim samym autem, należącym do zespołu Brun Motorsport, w malowaniu Jägermeister. Punktował czterokrotnie, w tym raz znalazł się na najniższym stopniu podium, dzięki czemu zgromadził 37,5 pkt, co dało 16. miejsce w klasyfikacji generalnej. Mistrzem sezonu 1984 został Volker Strycek startujący w takim samym aucie innego zespołu.

Model AutoArt z serii Millenium, jak widać nie przypisuje tego modelu do konkretnej serii wyścigowej. Faktem jest, że BMW 635 Csi Gr. A startowało w wielu różnych wyścigach, jednak ten konkretny według tego, co ustaliłem przedstawia auto z DTM. Zanim niespodziewanie trafił do kolekcji, był jednym z tych, jakie chciałem mieć, ale nie sądziłem, że uda się to przy obecnych kwotach jakie jestem w stanie przeznaczyć na pojedynczy model. Jest co prawda jednym z droższych, jakie kupiłem w zeszłym roku, jednak cena nadal była świetna i myślę, że model nie pozostałby długo na Allegro bez nabywcy. Ze zdjęciami pomarańczowych modeli od zawsze mam problem i muszę pomyśleć, jak to rozwiązać, bo lubię to malowanie i też nie jest to pierwszy i mam nadzieję ostatni model w tych barwach. Gdybym miał się czegoś czepiać w tym modelu, to jedynie widocznego mocowania w światłach w zderzaku przednim. Reflektory mają tak samo, jednak tam aż tak to nie przeszkadza. Takie małe niedociągnięcie do świetnego wykończenia pozostałości 🙂

7 uwag do wpisu “BMW 635 CSi Hans-Joachim Stuck DTM 1984

  1. Una maravilla Arek este BMW de Autoart; para mejor aún, trae los colores de Jagermeister.
    ¿Puedes creer que no tengo ni un coche con esta publicidad?
    Y que bello ese motor a la vista.
    Abrazo!

    Polubienie

  2. Uwielbiam 635, uwielbiam to malowanie, uwielbiam ten trunek;-) Kiedy modelik pojawił się w 2011 bez wahania go kupiłem. Stoi lata świetlne nad poziomem PMA. Swego czasu miałem widoki na zakup miniatury w malowaniu Team Schnitzer, ale gdzieś się fundusze rozeszły. Może do tego wrócę. Gratuluję fajnego nabytku.

    Polubienie

  3. Chwilę mnie nie było, a tu się nazbierało zaległości;) piękny model, sam chętnie widziałbym go u siebie. Najbardziej podobają mi się w nim klosze tylnych reflektorów. Są niesamowicie realistyczne;)

    Polubienie

Skomentuj

