Jim Richards w sezonie 1991 kontynuował trwającą od sezonu 1989 współpracę z zespołem Gibson Motorsport przemianowanym na Nissan Motorsport. W sezonie 1991 zespół korzystał z wprowadzonego w trakcie sezonu 1990 modelu Skyline R32 GT-R, a drugim kierowcą pozostał Mark Skaife. Sezon 1991 składał się z 9 wyścigów, a o końcowej klasyfikacji kierowców decydowało 8 najlepszych wyników, gdyż najgorszy wynik był odrzucany. Zasada ta spowodowała, że mistrzem serii został po raz czwarty i zarazem ostatni został Jim Richards, a Mark Skaife który w tym sezonie zdecydowanie poprawił wyniki względem poprzedniego roku znalazł się na drugim miejscu. Dyspozycja kierowców oraz zespołu była na tyle dobra, że aż 6 wyścigów kierowcy Gibson Motorsport ukończyli podwójnym zwycięstwem, a w trzech pozostałych za każdym razem przynajmniej jeden z nich był na podium. Mark Skaife odbił sobie drugie miejsce z sezonu 1991 w kolejnym roku, kiedy pokonał zespołowego partnera i tym samym został mistrzem serii po raz pierwszy.
Modele Nissana Skyline R32 GT-R od APEX już pokazywałem. W tym przypadku poziom montażu, lakieru oraz kalkomanii wydaje się być porównywalny, jednak białe pasy najprawdopodobniej namalowano zbyt wcześnie na poprzednią warstwę farby, przez co widać stosunkowo dużo pęknięć tej białej warstwy lakieru. Ciesze się, że model trafił do mnie, pomimo że obserwowałem go stosunkowo długo i zdecydowałem się dopiero gdy eBay udostępnił ciekawą promocję, której szczegółów jednak już nie pamiętam 🙂
Witaj Abarth098!
Wspomniane pęknięcia lakieru to jedna z najgorszych wad, jaka może dopaść model kolekcjonerski. Jest to o tyle denerwujące, że występuję to tylko i wyłącznie przez niechlujstwo producenta. Poza tym miniatura super 🙂
Pozdrawiam!
Piotr
PolubieniePolubienie
Na szczęście pęknięcia nie są duże 🙂
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Co prawda sam jestem fanem wersji R34, nie mniej w tych barwach R32 wygląda świetnie. Z tego co piszesz była to naprawdę niezła maszyna, skoro zapewniła 6 dubletów na 9 możliwych.
Pozdrowienia 🙂
PolubieniePolubienie
Jak już wspominałem przy okazji wpisu na temat auta z sezonu 1992, R32 zbudowanego przez Gibson Motorsport obawiali się sami Japończycy, którzy wygrali swoją odmianą wszystkie wyścigi w których wystawili R32 w JTCC.
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Widać, auto miało w sobie potężny potencjał a Gibsoni dobrze go wykorzystali 😉
PolubieniePolubienie
Arek, cenna miniatura Skyline R32 GT-R.
Apex jest świetną repliką tego piękna australijskiej turystyki.
Uścisk!
PolubieniePolubienie
W moim i nie tylko moim oczuciu R32 od APEX wypadają lepiej niż starsze i już praktycznie nieosiągalne modele tego auta wydane przez Biante 🙂
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Skyline to jedno z najpiękniejszych aut jakie znam. Od dziecka podoba mi się spokojna sylwetka tego auta i genialny detal w postaci okrągłych kloszy tylnych reflektorów. W każdej wyścigowej grze, jeśli tylko był dostępny zawsze grałem Skylinem;) Piękny model, mam nadzieje, że jego drobne uszkodzenia nie są na tyle duże, żeby zaburzały odbiór miniaturki:)
Pozdrawiam;)
PolubieniePolubienie
Myślę, że w tłumie pozostałych R32 mikropeknięcia przestaną być widoczne 😀
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Łał! Szokuje mnie, jak nagi jest ten Nissan.
Wróćmy do Falcons! : D
Pozdrowienia, mój przyjacielu!
PolubieniePolubienie
Jest jeden Falcon jeszcze bardziej „nagi”, jednak póki co brakuje go w mojej kolekcji 😦
Są jednak inne! 😀
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie