Po tym jak na sezon 2014 wprowadzono nowe przepisy techniczne dla startujących pojazdów, RML obsługujący od 2005 fabryczny program Chevroleta mimo odejścia producenta z serii po 2012 roku zdołał uzyskać zgodę na budowę odmiany modelu Cruze zgodnej z nowymi regulacjami TC1. Przedsiębiorstwo postanowiło nie prowadzić dalej własnego zespołu, a przygotowane pojazdy zaoferowano klientom prywatnym. Z oferty tej skorzystał m. in. hiszpański zespół Campos Racing, w którym wraz ze wsparciem serbskiego NIS Petrol do rywalizacji przystąpił Dušan Borković. W sezonie 2014 zdobył 41 punktów, zajmując 14 miejsce w klasyfikacji kierowców. Najlepszym wynikiem było 2 miejsce w 2 wyścigu w Japonii, po czym nie pojawił się w ostatnim weekendzie sezonu w Macau w wyniku kontuzji. Modele Chevroleta Cruze w odmianie TC1 podobnie jak poprzednie odmiany wydał Spark. Prezentowany model wypatrzyłem na Facebooku i ciężko było mi dogadać się ze sprzedającym odnośnie płatności, ale ostatecznie się udało. Pod względem jakości Spark kolejny raz nie zawiódł i nawet dziwnie niekształtne nadkola kół tylnych są zgodne z rzeczywistością.














