Karl Kling po zwyciestwie w meksykańskim wyścigu Carrera Panamericana w 1952 za kierownicą Mercedesa 300 SL w kolejnym roku pojawił się za kierownicą Porsche 550 Spyder. Tym razem kierowca zakończył rywalizację przedwcześnie w wyniku awarii wału napędowego, jednak w kolejnym roku 550 Spyder pozwolił na wygraną w swojej klasie w ostatniej edycji imprezy w 1954 roku. Miniaturę z 1953 od TSM wygrałem w atrakcyjnej cenie w licytacji na Allegro. Myślałem o wyścigowej odmianie Porsche 550 Spyder, więc fajnie że trafił się model obfity w detale. Jedyne co mnie martwi to felga wyglądająca na nadtopioną w wyniku reakcji z oponą, co spotkałem już m. in. przy modelu Audi RS 5 DTM. Już po zrobieniu zdjęć udało mi się zdjąć z felgi oponę i pomalować felgę lakierem bezbarwnym. Czytałem kiedyś, że może to pomóc, ale postawiłem model w widocznym miejscu i zamierzam obserować sytuację.















