W wyścigu Supercheap Auto Bathurst 1000 w 2016 roku nieco niespodziewanie zwyciężyła załoga Will Davison / Jonathon Webb z zespołu Tekno Autosports. Kwalifikacje nie były udane, gdyż załoga zdołała wywalczyć jedynie 17 miejsce, jednak załoga mimo niekorzystnej pozycji startowej zdołala wyjść na prowadzenie w wyścigu. W końcowej fazie Will Davison zdołał utrzymać za sobą niemal przyklejone do tylnego zderzaka auto topowego zespołu Triple Eight Race Engineering, z późniejszym mistrzem sezonu 2016 Shane Van Gisbergenem za kierownicą. Auto w tym malowaniou podobało mi się od kiedy tylko się pojawiło w sezonie 2015. O modelu zwycięskiego auta z Bathurst 1000 myślałem od samego wyścigu. Większość modeli VF Commodore wydało Biante i wśród nich również ten model. Myślałem o jego zakupie w Australii jednak ze względu na zwycięstwo ceny tej miniatury były zdecydowanie wyższe niż modeli w tym samym malowaniu z typowych krótszych wyścigów serii V8 Supercars, więc wciąż rozważałem, na który z tych modeli się zdecydować. Niespodziewanie model z Bathurst 1000 wystawił w licytacji znany mi już bardzo dobrze sprzedawca ze Szwajcarii. Licytacja zakończyła się bardzo dobrą ceną, a dodatkowo wygrałem jeszcze trzy inne modele. Wysoka jakość detali VF Commodore od Biante była mi doskonale znana już wcześniej, więc doskolane wiedziałem czego się spodziewać. Najbardziej warte podkreślenia są obracające się koła mocowane niezależnie od siebie w celu uzyskania delikatnego ich pochylenia.












Me gusta el Holden, hermosa decoración y de una mítica carrera.
Abrazo!
PolubieniePolubienie
Udało się kupić kilka malowań tej generacji, ale wciąż mam niedosyt 🙂
Pozdrowienia!
PolubieniePolubienie