Alpine A470 Nelson Panciatici / Pierre Ragues / André Negrão 24h Le Mans 2017

W sezonie 2017 FIA World Endurance Championship zespół Signatech Alpine Matmut korzystał z modelu Alpine A470. Model spełniający nowe regulacje FIA i ACO LMP2 był w zasadzie przemianowanym prototypem Oreca 07, dzięki czemu zespół kontynuował udaną współpracę z francuskim producentem. Sezon 2016, w którym wykorzystywano Alpine A460 (Oreca 05) zakończył się zdobyciem tytułu FIA Endurance Trophy dla zespołów LMP2 oraz wygraną w wyścigu 24h Le Mans w klasie LMP2. W sezonie 2017 zespół wystawiał we wszystkich wyścigach World Endurance Championship tylko jedno auto, jednak w trzech wyścigach wystartowały dwa auta zespołu. Jednym z tych wyścigów było 24h Le Mans gdzie przygotowano Alpine A470 z nr #35 dla załogi Nelson Panciatici / Pierre Ragues / André Negrão oraz #36 dla załogi Romain Dumas / Gustavo Menezes / Matthew Rao. Wyścig zakończył się wygraną Porsche 919 klasy LMP1, jednak na kolejnych miejscach znalazły się już auta klasy LMP2. Drugie i trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej (1 i 2 w klasie LMP2) zajęły auta Oreca 07 zespołu Jackie Chan DC Racing, natomiast na kolejnej pozycji znalazła się załoga Alpine A470 z numerem #35. Załoga drugiego auta zespołu Signatech Alpine Matmut zakończyła zmagania na 10 pozycji w klasyfikacji generalnej i 8 w klasie LMP2. W klasyfikacji Endurance Trophy dla zespołów LMP2 tym razem Signatech Alpine Matmut znalazło się na 3 miejscu.

Gdy pojawiła się w sklepach w atrakcyjnych cenach większa ilość modeli różnych Alpine od Spark, zdecydowałem się właśnie na A470 z numerem #35 z wyścigu 24h Le Mans z 2017 roku i jestem z tego zakupu bardzo zadowolony, gdyż jest to jeden z tych modeli, gdzie jakość i ilość detali robi sporą różnicę na jego korzyść.













Reklamy

4 uwagi do wpisu “Alpine A470 Nelson Panciatici / Pierre Ragues / André Negrão 24h Le Mans 2017

  1. Espectacular Oreca 07 del Team Alpine Signatech estimado amigo Arek; este chasis ha sido, y aún es, dominador en el LMP2 del WEC, tanto que este año ya han desaparecido los Ligier y Dallara (de estos últimos queda solo uno de un equipo italiano). La miniatura, como toda de Spark, es una joya digna de museo. Felicitaciones!
    Abrazo!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s