Ferrari na sezon 1975 przygotowało zupełnie nowa konstrukcję, model 312T. Wyścigowy debiut nowego auta został jednak opóźniony, a w pierwszych dwóch GP kierowcy korzystali ze znanego z poprzedniego sezonu 312 B3-74. Clay Regazzoni był 4 podczas GP Argentyny i GP Brazylii, a Niki Lauda zajął odpowiednio 6 i 5 miejsce.
Gazetowy model 312 B3-74 Claya Regazzoniego opisany jest jako auto z GP Brazylii. Nieścisłością, której się dopatrzyłem jest podpora tylnego skrzydła, która podczas tego wyścigu była nieco inna niż ta zastosowana w modelu. Podobają mi się opony, w których nazwa producenta pojawiła się również po wewnętrznej stronie, a same opony ładnie nachodzą tam na felgi, czego często w gazetowych Ferrari brakuje.
Ferrari 312 B3-74 Clay Regazzoni 1975 Formula One World Championship

Arek, na litość boską wrzuć jakiegoś radzieckiego kolosa 😉
PolubieniePolubienie
Nawet nie mam nic nowego 😉
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Żartuje oczywiscie, Twoje bolidy są niezwykłe:)
PolubieniePolubienie
Domyśliłem się, a bolidami jeszcze co najmniej 2-3 wpisy pomęczę 🙂
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Hermosa la pareja de 312B3 Arek; tengo este mismo de Clay, creo que es el Ferrari que más me gusta en su historia dentro de la Fórmula 1.
Abrazo!
PolubieniePolubienie
Podoba mi się bardziej niż ten z sezonu 1974 pokazywany wcześniej.
Pozdrowienia
PolubieniePolubienie
Cześć!
Dzięki różnym kolorom felg model dużo zyskuje. Bardzo mi się podoba 😉
Pozdrawiam!
PolubieniePolubienie
Ogólnie też ten ciemniejszy lakier i detale to powodują 🙂
Pozdrowienia!
PolubieniePolubienie