Holden VE Commodore Garth Tander 2011 International V8 Supercars Championship

Australijskie wyścigi stanowiące kontunuację rozgrywanego od 1960 Australian Touring Car Championship od roku 2011 przyjęły nazwę International V8 Supercars Championship, zastępując dotychczas używane V8 Supercar Championship Series. W Holden Racing Team kierowcami głównego zespołu byli Garth Tander i James Courtney, natomiast skład podległego Walkinshaw Racing ograniczono do jednego auta, w którym znalazł się Fabian Coulthard. Mistrzostwa rozpoczęły się 10 lutego na Bliskim Wschodzie na torze Yas Marina Circuit w Abu Zabi, a zakończyły się 4 grudnia na torze Homebush Street Circuit w Australii. Po 28 wyścigach sezonu rozegranych podczas 15 weekendów wyścigowych Holden Racing Team znalazł się na 4 miejscu w klasyfikacji zespołów. Garth Tander ponownie był 5, a James Courtney ukończył mistrzostwa na 10 miejscu. Największym sukcesem sezonu dla zespołu była wygrana w wyścigu 2011 Supercheap Auto Bathurst 1000. Zwyciężyła wówczas z przewagą 0,3 s załoga Garth Tander / Nick Percat.

Mając do wyboru oba auta Holden Racing Team z sezonu 2011 zdecydowałem się na to, którym jeździł Garth Tander. Szczerze mówiąc malowanie z tego sezonu bardzo mi się podoba i nie wykluczam dokupienia również auta drugiego kierowcy, którego malowanie jest identyczne.















Reklamy

4 uwagi do wpisu “Holden VE Commodore Garth Tander 2011 International V8 Supercars Championship

  1. Nie dziwię Ci się, że rozważasz zakup drugiego auta, bo w tych barwach wygląda świetnie 😀
    Model świetny, jak niemal zawsze od tego producenta. Duży plus za skrętną oś przednią.
    Pozdrowienia!

    Polubienie

    1. Po moim egzemplarzu widać już niestety spadek jakości, którego kulminacja nastąpiła rok później. Nie jest jednak źle, bo tylko tylny zderzak nie do końca dobrze zgrywa się z karoserią z prawej strony, czego jednak nawet ja nie widzę na zdjęciach 🙂 Malowanie bardzo mi się podoba i odwraca od zderzaka uwagę 🙂
      Skrętne osie oraz wnętrza przestały wystepować w modelach producenta po 2012 roku, a obecnie praktycznie już tylko auta jednego zespołu Classic Carlectables wykonuje w 1:43. Na szczęście w kwestii pozostałych aut można liczyć na Biante 🙂
      Pozdrowienia

      Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s