Podium wyścigu 2008 Supercheap Auto Bathurst 1000

W roku 2008 wyścig Supercheap Auto Bathurst 1000 odbył się 12 października i był 25 rundą serii V8 Supercar. Triumf po pokonaniu 161 okrążen toru Mount Panorama Circuit odniosła załoga Jamie Whincup / Craig Lowndes z Triple Eight Race Engineering (Team Vodafone). Na drugim miejscu dojechała załoga Jason Richards / Greg Murphy z Tasman Motorsport (Sprint Gas Racing). Trzecie miejsce startowe utrzymała na mecie załoga James Courtney / David Besnard z Jeld-Wen Motorsport (Stone Brothers Racing). Jamie Whincup po wygranej w wyścigu objął prowadzenie w klasyfikacji kierowców, a ostatecznie wygrywając jeszcze 9 wyścigów został mistrzem serii sezonu 2008.

Nie sądziłem, że uda się zdobyć kiedykolwiek, a przynajmniej w najbliższym czasie, którykolwiek z zestawów od Classic Carlectables zawierający auta z podium wyścigu Bathurst 1000. Niespodziewanie pojawiła się możliwośc zakupu zestawu oznaczonego numerem 43660, w dodatku w świetnej cenie, więc zdecydowałem się skorzystać z tej okazji. Zestaw ten jest w moim odczuciu co prawda najmniej atrakcyjny wizualnie z wszystkich, które powstały, jednak jego posiadanie i tak mnie cieszy. Do zestawu nie ma dołączonego certyfikatu tak jak do pojedynczych modeli, jednak w pewnym sensie jest nim tekturowa podstawka, na której znajduje się numer zestawu z wydanych 1200 sztuk. Małym minusem modeli z tego wydania jest w moim odczuciu nieco niższa jakość montażu zawartych w nim miniatur, jednak jest i tak świetna na tle modeli tego producenta z późniejszych lat.














 

Reklamy

8 uwag do wpisu “Podium wyścigu 2008 Supercheap Auto Bathurst 1000

  1. Bardzo fajny zestaw. Limitowane wydanie w wspólnej szkatułce tylko dodaje mu uroku. Każdy model z osobna też jest niczego sobie. Szczególnie Vodafone w tych jaskrawych barwach mi się podoba 🙂
    Pozdrawiam!

    Polubienie

    1. Były dostępne tylko 2 sztuki, więc spieszyłem się z zakupem 🙂
      Generalnie cały zestaw kosztował mnie tak mało, że w przeliczeniu na model, każda sztuka kosztowała mnie mniej niż kupno pojedynczo podobnych modeli w mniej poszukiwanej wśród kolekcjonerów odmianie, czyli zwykłej V8 Supercar. Te z Bathurst 1000 zawsze są bardziej pożądane 🙂
      W malowaniu Vodafone mam jeszcze trzy sztuki, jednak jedna z nich to już wydanie z sezonu 2012… straszny koszmarek, wręcz chyba go nigdy nie zaprezentuje, albo przy okazji innego modelu pokaże dlaczego te ciekawe modele ustąpiły miejsca miniaturom pozbawionym wnętrz.
      Pozdrowienia

      Polubienie

      1. To bardzo fajnie się trafiło, naprawdę.
        Co do tego gorszego modelu, to może po prostu zrób porównanie? Tak ku przestrodze innych kolekcjonerów 🙂

        Polubienie

        1. Raczej nie ma czego tam porównywać, bo wszystko widać od razu. Poza tym nie wiem też na ile mój egzemplarz jest w stanie fabrycznym, gdyż wygląda jeszcze gorzej niż te, które widziałem w Internecie opisywane jako poważne załamanie jakości podwykonawcy.
          Pozdrowienia

          Polubienie

  2. Hermoso Arek poder tener el podio completo de la Bathurst 1000 2008. De los tres autos se me hace muy difícil elegir uno, aunque por el colorido me quedaría con el Ford Vodafone.
    Abrazo!

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s