Holden VZ Commodore Steven Richards V8 Supercar Championship 2006

Steven Richards w 2006 roku startował w V8 Supercar Championship Series w zespole Perkins Engineering. Jak się okazało, był to ostatni sezon trwającej od roku 2002 współpracy kierowcy z tym zespołem, gdyż po tym sezonie znalazł się w składzie Ford Performance Racing. Sezon 2006 ukończył na 7. miejscu, a więc takim samym jak w poprzednim roku, jednak tym razem nie odniósł ani jednego zwycięstwa, a nawet nie znalazł się na podium. Utrzymanie 7. pozycji wynikało więc przede wszystkim z regularnego osiągania mety na stosunkowo dobrych pozycjach. Drugim z podstawowych kierowców zespołu był Paul Dumbrell, który znalazł się na 12. miejscu klasyfikacji kierowców. Perkins Engineering jako zespół znalazł się na 5. miejscu.


Holden w malowaniu Jack Daniel’s podobał mi się od dłuższego czasu, jednak nie było wcześniej dogodnej okazji aby go pozyskać. Gdy cena obserwowanej przez krótki czas dobrej oferty spadła o 5 funtów, kupiłem bez wahania. Wykonanie standardowe dla Classic Carlectables z tamtych lat, a więc efektowne, ale jakościowo zawsze coś mogłoby być dokładniej zamontowane. W tym przypadku poprawy wklejenia wymagałby przedni amortyzator, jednak nie jest najgorzej skoro nie rozebrałem modelu od razu po tym jak do mnie dotarł, czego dokonałem całkiem niedawno w innym. Generalnie więc jest dobrze tylko brakuje mi w tym przypadku dokładniejszego podejścia do reflektorów albo może też i grilla, bo model stracił trochę wyrazistości oryginału. Patrząc jednak na to, jak wygląda aktualna jakość i detale w skali 1:43 u tego producenta można jedynie tęsknić za modelami takimi jak ten 🙂












6 uwag do wpisu “Holden VZ Commodore Steven Richards V8 Supercar Championship 2006

  1. Jakoś umknął mi ten wpis, a szkoda, bo model naprawdę fajny. Wykonany na wysokim poziomie. Podoba mi się, szczególnie przez czarny kolor. Dzięki niemu wygląda dość „elegancko” jak to ujął Szymon, jak na taki wóz 😉

    Polubienie

Skomentuj

