New Holland TN90F

New Holland TN90F z 1997 powstał z myślą o pracy przede wszystkim w takich miejscach jak sady czy winnice. Traktor jest z tego względu węższy niż standardowe, a przednia oś ma bardzo duży kąt skrętu kół, dzięki czemu traktor jest bardzo zwrotny. Tak duży kąt skrętu osiągnięto poprzez dodatkowo skrętną całą oś wraz z mostem i standardowo skrętne koła na jej końcach.

Model od UH nie przedstawia najwęższej wersji tego traktora, jednak dzięki temu model ma bardzo dobre wizualnie proporcje, pomimo charakterystycznego niskiego przodu i wysuniętej przedniej osi, które to właśnie zwróciły moja uwagę. W planach miałem go już długo, jednak dopiero po ostatniej prezentacji traktorów Fiat, postanowiłem, że przy najbliższej okazji nabędę w końcu TN90F 🙂

4 uwagi do wpisu “New Holland TN90F

  1. Lubię ciągniki rolnicze i też mam w kolekcji kilka egzemplarzy, które choć nieliczne, mają w niej specjalne miejsce. Bardzo podoba mi się model New Holland z Twojej kolekcji, sam chętnie przygarnąłbym go;)

    Pozdrawiam;)

    Polubienie

  2. UH również niebieski wersji TN 90. Ale jako próbki w ewolucji ciągników Fiat, jest „terakota” kolorowe urządzenie jest bardziej appropiate.
    Jest to piękny model dzielimy.

    Pozdrowienia, mój przyjacielu!

    Polubienie

Skomentuj

