Seat Toledo GT Didier Defourny/Miguel Ángel de Castro/Christian Lavielle 24h Spa-Francorchamps

Seat Toledo GT powstał z myślą o hiszpańskich wyścigach aut klasy GT (Spanish GT Championship). W sezonie 2003 konkurowało chociażby z takimi autami jak Porsche czy Ferrari, więc wyróżniało się w stawce. Toledo okazało się bardzo konkurencyjne i wygrało 7 z 11 wyścigów, a mistrzem serii został kierowca Seata, Gines Vivancos. Pod koniec lipca tego samego roku, Toledo GT pojawiło się na starcie wyścigu 24h na torze Spa-Francorchamps. Wystawiony egzemplarz ukończył na drugim oraz pierwszym miejscu wyścigi na torze Estoril 6 lipca. Na 24-godzinne zmagania został przygotowany dla załogi Didier Defourny/Miguel Ángel de Castro/Christian Lavielle. Auto startowało w Grupie 2 (G2) i na starcie znalazło się na 3. miejscu w swojej grupie oraz 16. wśród 53. startujących aut. Toledo nie ukończyło jednak zmagań z powodu awarii skrzyni biegów.

Zakup modelu od IXO był w moim przypadku tylko kwestią czasu właściwie od kiedy się tylko pojawił. Musze przyznać, że wykonanie pozytywnie mnie zaskoczyło, jednak światła z tyłu to jakieś nieporozumienie na tle świetnej jak na standardy IXO całości. Co prawda pominięto widoczne bolce mocujące, jednak ich kolor jest tak blady, że naprawdę źle to wygląda. Z mojej strony mogę również dodać, że na antenkę na dachu trzeba uważać, ale raczej tylko przy jej poprawianiu, bo jest metalowa 🙂

Reklamy

12 uwag do wpisu “Seat Toledo GT Didier Defourny/Miguel Ángel de Castro/Christian Lavielle 24h Spa-Francorchamps

  1. Masz rację z tymi tylnymi światłami. Ściągają wzrok i na tle całości zaskakują. Sam model robi bardzo pozytywne wrażenie i szczerze mówiąc dopiero dzisiaj dowiedziałem się o jego istnieniu;)

    Pozdrawiam;)

    Lubię to

    1. Na zdjęciach mimo wszystko to i tak lepiej wygląda, mnie ten element negatywnie zaskoczył.
      Odnośnie mało znanych Seatów to myślę, że jeszcze coś się z czasem trafi 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

  2. No proszę, nie sądziłem że Toledo tej generacji było aż tak utytułowanym autem wyścigowym. Pamiętam za to czasy kiedy Toledo z Tdi pod maską wymiatało w Wtcc. Modelik bardzo ciekawy, tylne światła – nieporozumienie, zwłaszcza na tle gazetkowego bodaj wydania. Pozdrawiam!

    Lubię to

    1. Patrząc na to, że taki Chrysler Viper wygrał tylko dwa wyścigi sezonu 2003, Toledo zaskakuje 🙂
      Model z ETCC to wydanie gazetowe z serii, w której najbardziej właśnie niedopracowane są reflektory, a tutaj gdyby nie bolce to byłyby mimo to zdecydowanie lepsze.
      Pozdrowienia

      Lubię to

  3. Super ten model. Pakiet aero potężny, rajdowa grupa B przy nim to pikuś xD
    Wykonanie jest bardzo dobre, nie odstaje od innych „nowych” ixo. Gratuluję zakupu

    Pozdrawiam! 🙂

    Lubię to

    1. Auto raczej tylko wyglądem przypomina seryjne Toledo, więc nie mieli problemu zrobić aż tak rozbudowany pakiet 🙂
      Mimo znanej jakości IXO lubię ich modele 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

  4. To wygląda jak nos zagrażające jako jeden shark’s!
    Musisz wziąć pod uwagę, że intensywne hiszpańskim słońcu szybko blednie czerwone akrylowe;).

    Pozdrowienia, mój przyjacielu!

    Lubię to

  5. Toledo Arek piękne, bardzo lubię wszystko co jest poszerzenie aerodynamiczne przydatki.
    Ten zbiór Seat posiada bardzo dobre modele.
    przytulić!

    Lubię to

    1. Rzeczywiście te dwa auta łączy głównie tylko wygląd 🙂
      Mój ojciec ma 1L z 1997 i też całkiem świetnie się sprawdza, a w sumie aż za dobrze, bo ojciec nie ma jakoś ochoty przesiąść się do kolejnej generacji 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s