Jaguar Mk II 3.8 Stirling Moss British Saloon Cars Silverstone 1960

W 1960 Stirling Moss znalazł się za kierownicą Jaguara Mk II zespołu Tommy Sopwith Equipe Endeavour w wyścigu samochodów turystycznych na torze Silverstone. Znalazł się na mecie na drugim miejscu, a wygrał Roy Salvadori w konkurencyjnym Jaguarze zespołu John’a Coombs’a.

Model kupiłem wraz z pokazywanym już modelem ZIL-112C. Standardowo podmalowałem mocowania reflektorów, ale też poprawiłem mocowanie listwy nad rejestracją z tyłu. Wygląda na to, że była w jej miejscu jakaś wada odlewu, ale udało się sensownie to zamontować po krótkich poprawkach.

Z prezentacją wstrzymałem się, gdyż okazyjnie trafił do mnie jeszcze jeden Mk II 🙂

Zrobił się w ten sposób mały zbiór modeli tego auta 🙂

 

12 uwag do wpisu “Jaguar Mk II 3.8 Stirling Moss British Saloon Cars Silverstone 1960

  1. Ten Jaguar jest jednym z najpiękniejszych, elegancki i niewątpliwymi samochodów wszystkich czasów, i wygląda wspaniały w kolorze niebieskim.
    To Tommy Sopwith ma coś wspólnego z ekspresem do samolotów Sopwith?

    Pozdrowienia, mój przyjacielu!

    Polubienie

Skomentuj

