Ford BA Falcon Marcos Ambrose V8 Supercars 2004

Na temat zespołu Stone Brothers Racing pisałem już przy okazji wpisu na temat Falcona BA z 2003 roku, którym Marcos Ambrose zdobył tytuł w klasyfikacji kierowców. W kolejnym roku obronił tytuł mistrza, a jego team zdobył również mistrzostwo w klasyfikacji zespołów. Od czasu zakupu modelu z 2003 wciąż myślałem o tym z sezonu 2004. Często dodaje różne aukcje modeli australijskich do obserwowanych na eBay, żeby zobaczyć jakie ceny osiągają. Tak samo postąpiłem z prezentowanym modelem i ku mojemu zdziwieniu, nikt go nawet nie zalicytował. Przy cenie minimalnej była to doskonała oferta pomimo że model znajdował się w Australii. Gdy został wystawiony ponownie postanowiłem, że spróbuję go wygrać. Kolejny raz nie było innych chętnych, dzięki czemu model znalazł się u mnie. Łączny koszt był podobny, jak tego z 2003 roku kupionego w Wielkiej Brytanii, jednak ten bez pomocy kolegów wyszedłby z wysyłką nawet drożej niż kupiony teraz w Australii. Marcos Ambrose, wygrywając 11 wyścigów sezonu 2004, zdobył 2174 punktów i pokonał w klasyfikacji kierowców kolegę z zespołu, którym był Russell Ingall (1936 punktów).

Model to oczywiście kolejny Classic Carlectables. Z tyłu opakowania znalazły się informacje na temat sezonu w wykonaniu mistrza 🙂

Dopiero tym razem odkryłem, że łącznik modelu do podstawki pełni dodatkową funkcję, a przynajmniej może być bezproblemowo wykorzystany w ten sposób 🙂

8 uwag do wpisu “Ford BA Falcon Marcos Ambrose V8 Supercars 2004

  1. Zaimponowałeś mi tym Fordem, po raz kolejny z resztą;) piękna miniatura, świetnie wykonana i jak na nasze warunki dość egzotyczna;) gratuluję świetnego nabytku;)

    pozdrawiam:)

    Lubię to

  2. Świetny model, wykonany genialnie. zgadzam się z Szymonem, co do egzotyczności.
    Trzymam kciuki, aby pojawiało się tutaj więcej sportowych samochodów 😀

    Pozdrawiam! 🙂

    Lubię to

  3. Marcos jest ciekawa imię dla kogoś bez Hiszpanie lub portugalskich korzeniach …
    Model został starannie wykonane nawet na spodzie!

    Pozdrowienia, mój przyjacielu!

    Lubię to

Skomentuj

