Ferrari 348TS

Ferrari 348 w 1989 roku zastąpiło model 328. Posiadało centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 3405 cm³ i mocy 300 KM. Nadwozie zostało opracowane przez Pininfarine. Początkowo auto występowało w dwóch wersjach – 348TB (coupé) i 348TS (targa). Wersje te produkowano w latach 1989-1993. TB w kolekcji mam już od dłuższego czasu. Oczywiście wybrałem model od Herpy, który jest świetny pomimo pochodzenia z początku lat 90. Zakup TS był tylko kwestią czasu, jednak, mając taką możliwość, naszła mnie myśl, aby kupić TS nieco inne niż posiadane już TB. Mam na myśli wersję na czerwonych felgach Borbet.

Jest delikatnie zakurzony i brakuje mu wlotu w pokrywie bagażnika z przodu, jednak jestem zadowolony, że w ogóle udało się zdobyć TS w takiej odmiennej odsłonie 🙂

Herpa to oczywiście otwierane elementy, a w przypadku TS również zdejmowany dach, który odnalazłem dopiero chwilę przed zrobieniem zdjęć 🙂

10 uwag do wpisu “Ferrari 348TS

    1. W latach, w których powstały musiały wzbudzać jeszcze większe wrażenie, skoro nadal nie odstają 🙂
      Jedyne w swoim rodzaju, z jednej strony klimatyczne, a z drugiej jakby nadal „świeże”. Szczególnie mam takie wrażenie w przypadku mojej TB, która wygląda jak nowa 🙂
      Komplet takich felg od Herpy mam jeszcze jeden luzem, tylko szarych 😀
      Pozdrowienia

      Polubienie

  1. Nie ma nic lepszego niż patrz rodzina zgromadziła, prawda?
    Te czyste i ostre Modele plastikowe są naprawdę niesamowite 🙂

    Pozdrowienia, mój przyjacielu!

    Polubienie

  2. Bardzo ładne te modele. W życiu bym nie powiedział, że to plastik ;D Moim zdaniem czerwone felgi to już trochę przesada, ale na pewno dzięki temu się wyróżniają 🙂

    Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

    1. Ogólnie przy malowanych modelach metalowych nie widać większej różnicy, mimo że to barwiony plastik. Z czerwonymi felgami oraz domalowanymi progami i dołami zderzaków w rzeczywistości wygląda bardzo fajnie 🙂
      Pozdrowienia

      Polubienie

  3. Bez wątpienia klasyk, i choć nie jestem zwolennikiem marki to przyznać muszę, że ten konkretny pewnie kiedyś znajdzie się w moim zbiorze… kiedyś, jak już kupię wszystko inne;)

    Pozdrawiam;)

    Polubienie

    1. Tez nie jestem jakimś wielkim fanem Ferrari 😉
      Klasyczne modele będę chciał zdobyć bo kojarzą mi się dobrze, a jeśli chodzi o F1 to najbardziej za zebraniem wszystkich stoi fakt, że startują nieprzerwanie od 1950 🙂
      Pozdrowienia

      Polubienie

Skomentuj

