Podsumowanie roku 2016

Z okazji zbliżającego się końca roku 2016 postanowiłem zrobić małe podsumowanie tego, co udało mi się w tym roku zdobyć 🙂

Dodatkowo zrobiłem, zdecydowanie lepsze, zdjęcia grupowe 🙂

Kupiłem co prawda jeszcze kilka modeli, jednak jeszcze trochę potrwa zanim do mnie trafią. Jako kryterium do prezentacji nabytków z ostatniego roku przyjąłem termin dotarcia ich do mnie. Kilka pokazanych powyżej czeka jeszcze na prezentacje, a jeden z nich niestety źle zniósł podróż i wymaga również naprawy. Ten rok przyniósł chyba największą ilość modeli tzw. „Poszukiwanych”. Jeszcze kilka było osiągalnych, jednak ograniczone możliwości finansowe zmuszają, a jednocześnie umożliwiają dalsze ich poszukiwania. W moim przypadku nowy rok zapowiada się jeszcze ciekawiej niż obecny, kiedy już 1 stycznia wygrałem Golfa V Variant z AutoArt w poszukiwanej konfiguracji kolorów 🙂

Wszystkim odwiedzającym życzę szczęśliwego Nowego Roku, a przeważającej grupie kolekcjonerów również znalezienia wielu poszukiwanych modeli, ale nie wszystkich, żeby potem nie było nudno! 🙂

8 uwag do wpisu “Podsumowanie roku 2016

  1. Trochę się tego uzbierało, myślę że wybrałbym coś dla siebie;-) 635csi w barwach mojego ulubionego trunku wygląda smakowicie;-) Nie wiem jak to jest ale u mnie końcówka roku zawsze jest owocna, trafiają mi się modele których szukałem dłuższy czas a w portfelu pustki;-) Dzięki za życzenia, również wszystkiego dobrego! Wracaj w 2017 z mnóstwem fajnych miniatur!

    Lubię to

    1. Moja końcówka roku również była owocna, czego przykładem jest chociażby wspomniane 635 CSi, które myślałem, że zawsze będzie poza obecnym limitem finansowym, jaki jestem w stanie przeznaczyć na pojedynczy model 🙂
      Dziękuję i myślę, że nadchodzący rok również będzie interesujący 🙂

      Lubię to

  2. Pod stwierdzeniem, iż końcówka roku jest owocna i drenuje portfel i ja mogę podpisać się obiema rękami. Wspaniała grupa się z tego zebrała, pięknie wyglądają razem, aż przyjemnie zawiesić oko na tym zbiorze. Gratuluję wspaniałych zakupów i życzę by kolejny rok był równie, albo jeszcze bardziej obfity w nowości.

    Pozdrawiam;)

    Lubię to

    1. Cieszy mnie, że nie tylko mi zeszłoroczne nabytki się podobają na zdjęciach grupowych, jak i osobno 🙂
      Dziękuję i również liczę, że ten rok przyniesie wiele nowości 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

  3. Z ogromną przyjemnością oglądałem to, jak wiele niezwykłych modeli trafiło do Twojej kolekcji!. Zdjęcia grupowe świetne 😉 Życzę Ci, by kolejny rok dla Twojej kolekcji był jeszcze lepszy!.

    Pozdrawiam!

    Piotr

    Lubię to

    1. Już z pierwszej tegorocznej paczki jestem bardzo zadowolony, więc myślę, że będzie dobrze 🙂
      Oczywiście dziękuję i cieszę się, że nie tylko mi sprawiają przyjemność moje modele 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

  4. Excelentes modelos has sumado en este 2016 que finalizó Arek; veo que sos como yo: compras lo que encuentras y puedes pagar, y no de una categoría en especial. Tu colección, al igual que la mía, es muy variada, y eso la hace más bella aún.
    A sumar muchos modelos en 2017!
    Abrazo!

    Lubię to

Skomentuj

