Suzuki Ignis S1600 #44 Michał Kościuszko – Jarosław Baran OMV ADAC Rallye Deutschland 2006

W dniach 11-13 sierpnia 2006 roku odbył się Rajd Niemiec, będący 6. rundą JWRC sezonu oraz dziewiątą WRC. Na starcie rajdu pojawiła się załoga, której kierowcą był Michał Kościuszko, a role pilota pełnił Jarosław Baran. Suzuki Ignis S1600, którego mieli do dyspozycji, znalazł się na 11. pozycji w klasyfikacji JWRC (Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Świata Juniorów, ang. Junior World Rally Championship), czyli ostatniej, gdyż dwie załogi nie dotarły do mety. W klasyfikacji generalnej rajdu polska załoga znalazła się na 46. pozycji.

Istnienie tego modelu dostrzegłem aż w Australii, przeglądając zupełnie coś innego. W tym momencie pomyślałem, że fajnie byłoby go zdobyć. Kolejny raz w tym roku pomysł jaki pojawił się w mojej głowie znalazł się dosyć szybko na allegro, więc kliknąłem co trzeba i model jest mój. Cieszy mnie dodatkowo fakt, że całkiem fajnie wygląda 🙂

9 uwag do wpisu “Suzuki Ignis S1600 #44 Michał Kościuszko – Jarosław Baran OMV ADAC Rallye Deutschland 2006

Skomentuj

