Panoz LMP-1 Roadster S Toshio Suzuki/Masahiko Kageyama/Masami Kageyama 24h Le Mans 2000

Panoz LMP-1 Roadster S, podobnie jak poprzednik, powstał przy współpracy z firmą Reynard Motorsport, znaną z produkcji aut wyścigowych. Pojawił się na torach wyścigowych w 1999 roku i zachował charakter poprzednika – modelu GTR-1. Silnik V8 6.0 dzięki firmie Élan Power Products posiadał moc 620 KM i w przeciwieństwie do aut konkurentów został umieszczony z przodu, wymuszając znany z modelu GTR-1 charakterystyczny długi przód i bliżej tyłu umieszczony fotel kierowcy.
W wyścigu Le Mans w 2000 roku po dwa takie auta wystawił team Panoz Motorsports oraz TV Asahi Team Dragon. Pomimo, iż jedno z aut pierwszego zespołu ukończyło wyścig na 5. miejscu, zdecydowałem się na auto drugiego z wymienionych, do czego nakłoniło mnie malowanie ich pojazdów. Wybór padł na wyżej sklasyfikowaną załogę Toshio Suzuki/Masahiko Kageyama/Masami Kageyama, która ukończyła wyścig na 6. miejscu. Drugie auto tego zespołu znalazło się na 8. pozycji.
Jedyna moja uwaga co do modelu odnosi się do okolic tylnych kół i ich nadkoli. Nie do końca dobrze to miejsce wygląda, ale to oczywiście wina świetnie wykonanych innych elementów modelu, a kupiłem go z tym małym niedociągnięciem świadomie. Nie zastanawiałem się wcześniej nad tym, ale może obniżenie zawieszenia by pomogło, jednak nie wiem czy jest tam wystarczająco miejsca do podłoża na taką operację 🙂












6 uwag do wpisu “Panoz LMP-1 Roadster S Toshio Suzuki/Masahiko Kageyama/Masami Kageyama 24h Le Mans 2000

  1. Niesamowite smoka!
    Nie mogłem dowiedzieć się, co było dotknięcie sprawia, że ten samochód wygląda tak wyjątkowo aż czytałem o silniku przednim.
    Kolory i grafika są wspaniałe, więc nie zauważyłem tylnego nadkola.
    Na zdjęciu z lewej strony wydaje się być niewielkie różnice w obszyty między przednią i tylną, ale musi być mierzony.
    Jeśli tak jest, może malejąco trochę tylne zawieszenie byłoby wystarczające, bez obniżania cały samochód.

    Pozdrowienia mój przyjacielu!

    Polubienie

Skomentuj

