Ford BA Falcon Marcos Ambrose V8 Supercars 2003

Zespół Stone Brothers Racing startował w mistrzostwach V8 Supercars w latach 1998-2012 i powstał w wyniku wykupienia teamu Alan Jones Racing. W tym czasie zespół wygrał Bathurst 1000 w swoim debiutanckim roku, a także mistrzostwa kierowców w latach 2003-2005. W roku 2004 i 2005 zdobył również mistrzostwo wśród zespołów. Pod koniec roku 2012 zespół został sprzedany i przemianowany na Erebus Motorsport, który w latach 2013-2015 wystawiał Mercedesa E63, natomiast obecnie Holdena Commodore.

Model dotarł do mnie w zeszłym roku. Zauważyłem go na eBay jeszcze o przynajmniej rok wcześniej. Przez ten czas wystawiany był za 50 Funtów, a krótko przed zakupem cena została obniżona do 30, a następnie 23 Funtów. W tym momencie nie było już na co czekać i model z pomocą kolegów znalazł się u mnie 🙂

Miniatura przedstawia auto, którym Marcos Ambrose zdobył mistrzostwo w roku 2003 🙂

11 uwag do wpisu “Ford BA Falcon Marcos Ambrose V8 Supercars 2003

  1. Doskonały model Falcon tu w tej części Europy model nie jest sprzedawany z tej grafice dodać więcej piękna.

    Dziękuję za pokazanie go

    pozdrowienia

    Polubienie

    1. Udało mi się kupić go w Wielkiej Brytanii, jednak pierwotnie na Europejskim rynku nie był dostępny. Bardzo lubię australijskie auta, więc w miarę możliwości trafiają do mnie, a Classic Carlectables świetnie je wykonuje 🙂
      Pozdrowienia

      Polubienie

  2. Przypuszczam, że za pięćdziesiąt lat od teraz Australijczycy dostaną samochód z napędem elektrycznym, bez kół, przesuwając nad polami magnetycznymi, ale na pewno pozostanie nazwie Ford Falcon … 🙂
    Model wygląda super, i wydaje się warta nawet pięćdziesiąt funtów. Coraz to mniej niż połowa jest podwójna satysfakcja!

    Gratulacje!

    Polubienie

    1. Patrząc na obecna sytuację nie jestem tego taki pewny 🙂
      Model zdecydowanie wart takich pieniędzy, jednak z drugiej strony cieszą mnie okazje. Są one częścią mojej pasji do modeli 🙂
      Pozdrowienia

      Polubienie

Skomentuj

