AMG-Mercedes C-Klasse Bernd Schneider DTM 2006

Historie startów Bernda Schneidera w DTM przedstawiłem w skrócie stosunkowo niedawno przy okazji prezentacji jego mistrzowskich CLK. Po ich zakupie zorientowałem się, że poza mistrzowskim C-Klasse z 1995, którego wciąż nie mam, brakuje mi jeszcze C-Klasse z roku 2006. Sezon ten okazał się ostatnim, w którym Schneider został mistrzem niemieckiej serii i jakoś wcześniej ten fakt mi umknął. Dodatkowo zespół Vodafone/Salzgitter AMG Mercedes w którym Schneider startował wygrał w klasyfikacji zespołów. AMG-Mercedes C-Klasse pojawił się w DTM w sezonie 2004 w wyniku zmiany regulaminu technicznego mistrzostw. Zmiana podyktowana była głównie chęcią przyciągnięcia do mistrzostw nowych producentów, dla których nadwozie typu sedan mogłoby być lepszą platformą reklamową, jednak żaden nowy producent nie pojawił się. Nie widywałem modelu C-Klasse Schneidera z 2006 w Polsce, więc spodziewałem się, że konieczny będzie zakup za granicą. Niespodziewanie jednak i stosunkowo szybko, dosłownie jak na zawołanie, pojawił się na Allegro. Co prawda, u tego samego sprzedawcy pojawił się również model bodajże z sezonu 1994, jednak miał oderwane lusterko, więc dałem sobie całkowicie z nim spokój. Obawiałem się, że mój model też będzie w jakiś sposób uszkodzony, jednak wszystko jest z nim w porządku. Możliwe, że kawałek elementu aerodynamicznego z tyłu był ponownie przyklejany, tak samo w przypadku jednego z progów, jednak całość wygląda zdecydowanie w porządku i równie dobrze mogło to tak wyjść od producenta. Podstawka sugeruje, że trafiło do mnie salonowe wydanie Minichamps, z jakim wcześniej się nie spotkałem.









Jeśli chodzi o mistrzowskie auta Schneidera z DTM to brakuje teraz tutaj już tylko, tak jak wspomniałem, C-Klasse z 1995. Dodatkowo zależy mi też na tym aby zdobyć CLK GTR z FIA-GT, jednak wciąż nie wiem czy lepsze będzie Maisto czy gazetowe IXO, a innego dotychczas nie spotkałem.


13 uwag do wpisu “AMG-Mercedes C-Klasse Bernd Schneider DTM 2006

  1. Bardzo ładnie wykonany model 🙂
    Samochód mi się też podoba, ospojlerowanie aut DTM to cos pięknego. Podoba mi się tak samo, jak w autach przygotowywanych do auto hillclimbu, z amerykańskimi Pikes Peak na czele.
    Pozdrawiam i czekam na więcej 🙂

    Lubię to

  2. Łał! Nie wiem, czy to przez kolor i grafiki lub licznych owiewek … ale ten model jest naprawdę imponująca!
    I dostać od miejscowego kupca, sprawiają, że przyjemność jest większa, prawda?

    Pozdrowienia!

    Lubię to

    1. Myślę, że masz na myśli 500 SEC z 1989, mam taki sam jak widzę u Ciebie, świetny jest 🙂
      CLK DTM, takie jak Twoje z AutoArt, również mam w swoich zbiorach, pokazywałem niedawno 🙂
      Dzięki za odwiedziny 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

  3. AMG ciekawe i wychodzi z moich ulubionych samochodów wciąż wygląda świetnie, a zespół jako całość, aby zrobić dobre zdjęcie rodziny

    pozdrowienia

    Lubię to

    1. W mistrzowskim stylu udało się uzupełnić trzy generację Mercedesa w DTM, których nie miałem okazji oglądać w czasie rzeczywistym. Kolejną generację pamiętam już z oglądanych wyścigów i mam nadzieję, że kolekcję rozbuduje również o nie, a wyglądają równie dobrze, jeśli nie lepiej 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

    1. Dzięki, model jest zdecydowanie ważnym punktem w kolekcji. Osobiście jednak bardziej podoba mi się kolejna generacja C-Klasse w DTM. Może dlatego, że od tej generacji oglądam te wyścigi 🙂
      Pozdrowienia

      Lubię to

  4. Chłopaki wyżej napisali już wszystko o tym modelu, ja dodam od siebie tylko, że świetnie się prezentuje zarówno solo jak i w grupie. Doskonała miniaturka, piękne detale, skoro jeszcze udało się go zdobyć nie wypruwając przy tym kieszeni… to sam wiesz 😉 gratuluję 😉

    Pozdrawiam

    Lubię to

Skomentuj

