Seat Leon WTCC Jordi Gené 2006

Wraz z modelem Holdena, pokazywanym już wcześniej, dotarł do mnie kolejny już w kolekcji Seat Leon WTCC. Tym razem pojawiło się auto, którym Jordi Gené w roku 2006 wygrał w pierwszym wyścigu na torze Autódromo Internacional de Curitiba w Brazylii. W sezonie 2006 Jordi Gené we wszystkich 20. wyścigach startował za kierownicą Seata Leona w barwach zespołu SEAT Sport. Zdobywając 36 punktów, zajął 10. miejsce w klasyfikacji końcowej kierowców.
Po rozpakowaniu modelu okazało się, ze brakuje w nim prawego lusterka, a lewe odpadło niedługo po tym. Jako, że w kolekcji miałem już ten model, wpadłem na pomysł aby zrobić odcisk lusterka, a następnie odlew z kleju cyjanoakrylowego. W sprawnym modelu lusterko również odpadło, jednak dzięki temu łatwiej dało się zrobić w plastelinie formę do odlewu. Robiłem coś takiego po raz pierwszy i w sumie byłem zaskoczony tym, że się udało. Po niewielkim doszlifowaniu powstałego odlewu, pomalowaniu podkładem oraz flamastrami, efekt jest jak dla mnie zadowalający. Wiem, że mogłem zrobić to lepiej, dokładniej oszlifować, kupić farby w odpowiednim odcieniu, jednak jakość modelu okazała się adekwatna do ceny, więc nie jest zachwycająca. Aby cała zabawa miała sens musiało wyjść taniej niż zakup kolejnego. Dodatkowo poprawiając jeden ze słabszych punktów tych modeli, jakim są reflektory, jeden z nich ubrudziłem od wewnątrz klejem, jednak przy tak słabej ich jakości nawet klej nie rzuca się bardzo w oczy. Kupując po raz drugi, zdecydowałbym się jednak na zakup w Hiszpanii, gdyż sądząc po jakości modelu kupionego w Niemczech wydaje mi się, że trafiły tam zwroty i to konkretne. Być może miałem pecha, ale fakt jest taki, że gazetowy model z BTCC kupiony w Hiszpanii prezentuje się o wiele lepiej 🙂









Wraz z modelem J-COLLECTION z tego samego sezonu 🙂




Mam nadzieję, że ten zbiór się jeszcze powiększy 🙂

2 uwagi do wpisu “Seat Leon WTCC Jordi Gené 2006

Skomentuj

