Oldsmobile Aurora IMSA GTS-1

Oldsmobile Aurora przygotowany został dla klasy GTS-1 na sezon 1996 IMSA GT Championship. W sezonie tym startowały auta w trzech klasach: WSC, GTS-1 i GTS-2. Większość wyścigów rozgrywano dla wszystkich klas, jednak w 4 z 10 rozegranych najpierw zorganizowano wyścigi dla aut GTS-2, a następnie dla WSC i GTS-1. W debiutanckim sezonie 1996 Aurora, wygrywając 8 wyścigów w swojej klasie, zdobyła mistrzostwo wśród aut GTS-1.

Gdy tylko zobaczyłem model tego auta, wiedziałem, że musi do mnie trafić. Długo szukałem dobrej okazji i gdy już znalazłem odpowiednią okazało się, że mogę odkupić dokładnie ten egzemplarz, który zainspirował mnie do poszukiwań tej miniatury, więc znalazł się u mnie.

Model przedstawia auto w fazie pokazowej, jednak Minichamps posiadał w ofercie również Aurore startującą w wyścigach, co skłania do dalszych poszukiwań w tym temacie.

 

2 uwagi do wpisu “Oldsmobile Aurora IMSA GTS-1

Skomentuj

