Volkswagen Golf V – Autoart

Volkswagen Golf V znalazł się w mojej kolekcji już dawno. Bardzo mnie swego czasu zaskoczył detalami, ale także wagą, szczególnie tylnej części modelu.



Brakowało mi wersji Variant. Wielokrotnie mogłem kupić kombi za niewielkie pieniądze, jednak uparłem się na model w kolorze niebieskim. Opłacało się czekać, gdyż model wygrałem za niewielką sumę.



Oba modele świetnie się uzupełniają. Wbrew pozorom kombi jako model jest znacznie lżejsze.



Pozostaje mi polować na inne wersje oraz generacje Golfa 🙂

2 uwagi do wpisu “Volkswagen Golf V – Autoart

  1. Niedawno od zaprzyjaźnionego kolekcjonera usłyszałem, że w kwestii modeli metalowych Minichamps i AutoArt można brać w ciemno. Zgadzam się z tym stwierdzeniem. Zarówno jeden jak i drugi producent nigdy mnie nie zawiódł.

    Pozdrawiam!

    Lubię to

Skomentuj

